pondělí 31. prosince 2012

Fotbal proti rasismu 3 - 22.9.2012 - Sedlec Prčice



Dlouho očekávaná akce toho podzimu je tu. Ráno poslední přípravy a celý náš tým Hajánků může vyrazit do Sedlce-Prčic, na Fotbal proti rasismu 3.


 Na místě se zdravíme s dalšími známými a méně známými a může se jít na to. No nemá cenu popisovat všechno dění na hřišti, prostě někdy se nám dařilo velmi, někdy méně a někdy vůbec. Počasí se s námi také nemazlilo a nadělilo nám vydatný slejvák. Naštěstí kolem oběda se vše umoudřilo a i příležitost k opalování se naskytla. Sečteno podtrženo, dotáhli jsme to na osmé místo, což bylo fajn. Každopádně příští rok chystáme pořádně potrénovat a posílit naše řady. Takže určitě se těšte. Hajánci zas přijdou.
 Teď trochu k věcem co se děli mimo fotbal. Byl zde super workshop na výrobu vlastních placek, náramků a dalších věcí. Poté distra (Gattaca zde představila nový sedmipalec). A samozřejmě nesměla chybět dobroučká káva a papáním (tlačenka byla vynikající). Také proběhla otevřená diskuze o kampani GNWP. Nácky na koncertech, fotbale, ani nikde jinde nechceme!
 Hlavní odměna po celodenní dřině, však přišla až k večeru. Kdy se začalo stmívat a na stage vylezla první kapela – Indispozice. Jako fajn, garážovej punk, ale velké závěry ode mě nečekejte. Tohle mě fakt nebavilo a tak jsem si šel udělat náramek.
 Jako druzí to odpálili Tabula Rasa. Tohle už bylo úplně někde jinde. Krásné holky do vás sypou super texty a muziku, která vás zavede to tajů punku. Není to nic brutálního, ale mě to zatraceně baví. Skladby Manipulace a Zdroje bez emocí, jsou také na dnešním pořadí, co chtít víc. Tvrdá kytara to tam posílá hlava nehlava, bicí jasnej punkrock a basa tomu dává čistý punk nádech. Nakonec nakřáplý dívčí zpěv, který to celý drží pohromadě. Mezi pauzami smysluplné mluvení. Užíval jsem si to plnými dávkami a těším se na další setkání, protože tohle musím slyšet na živo znova.
 Světlo bylo vystřídáno tmou a v tu pravou chvíli přichází Gattaca. Jak už bylo zmíněno, přivezli nám svůj nový počin, který je opět nekompromisní. Je to tvrdý a málo stravitelný. Doma musím mít opravdu speciální náladu, abych si to pustil a to potom padají cihly ze stěny. Ale dnes to sedí parádně. Je zataženo, s tmou přichází zbloudilá zima, která je cítit až u kostí. A do toho vlítne na nic připravené lidičky, tenhle hardcore okořeněný temným crustem. Rvalo to duši za živa a bolelo to, ale určitě bych neměnil. U mě jednoznačně Gulag vyhrál skladbu večera. Opět mě to posunulo do jiné dimenze. Temný vokál a kytarové vyhrávky. Jo! Hltal jsem, co se do mě vešlo a nebyl jsem sám.
 Pak následovali ještě Just for Being a Nežfaleš, ale na ty už jsme nevydrželi a vyrazili směr Milevsko.
 Takže příští rok opět na hřišti a bez keců! Omluvenky se neberou.

David

Žádné komentáře:

Okomentovat